یا ثارات الحسین

بازدید وزیر ورزش و جوانان از دفتر جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران

- نظرات : بدون نظر - بازدید [ 201 ] - سه شنبه, 3 آبان 1401
بازدید وزیر ورزش و جوانان از دفتر جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران

به گزارش روابط عمومی جمعیت حامیان هواداران فوتبال،  روز دوشنبه مورخ 2 مهر 1401 در  حاشیه ی افتتاح آکادمی جودو در ورزشگاه شهید کبکانیان که با حضور دک...


به گزارش روابط عمومی جمعیت حامیان هواداران فوتبال،  روز دوشنبه مورخ 2 مهر 1401 در  حاشیه ی افتتاح آکادمی جودو در ورزشگاه شهید کبکانیان که با حضور دکتر  سجادی وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت ، مقام عالی وزارت به اتفاق هیئت همراه از جمله مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران، از دفتر جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران و تیم ملی بازدید کردند.
در این دیدار که با حضور مدیرعامل و معاونت روابط عمومی و امور فرهنگی و همچنین برخی پیشکسوتان جمعیت صورت گرفت، وزیر ورزش و جوانان ضمن اشاره به اهمیت حضور فعال و مستمر جمعیت در میادین داخلی و بین المللی در جهت تحقق اهداف فرهنگی در چارجوب چشم اندار تعریف شده، بر حمایت همه جانبه از این جمعیت  تاکید داشتند و در این خصوص دستوراتی را به مدیران ذیربط ابلاغ نمودند.
در پایان این دیدار رئیس هیئت مدیره جمعیت نیز با قدر دانی از توجه مقام عالی وزارت  ورزش و  جوانان به جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران، از چگونگی فعالیت های فرهنگی و نقش این جمعیت در ارتقای سطح فرهنگ هواداری، گزارشاتی ارایه دادند.

مرتبط با موضوع

تبلیغات


نظرسنجی

به نظر شما تیم ملی ایران به جام جهانی 2026 صعود میکند؟

گالری عکس

جدول