کمیته رفاهی
 

100200 نفر؛ پرسپولیس رکورد هوادار را شکست!

- نظرات : بدون نظر - بازدید [ 895 ] - شنبه, 22 فروردین 1394
100200 نفر؛ پرسپولیس رکورد هوادار را شکست!

بهترین هواداران دنیا: 100200 نفر؛ پرسپولیس رکورد هوادار را شکست! وقتی در بازی رفت با النصر عربستان، محمد نوری و محسن بنگر دو بازیکن تاثیر گذار پرسپولیس اخطار ...

بهترین هواداران دنیا:
100200 نفر؛ پرسپولیس رکورد هوادار را شکست!



وقتی در بازی رفت با النصر عربستان، محمد نوری و محسن بنگر دو بازیکن تاثیر گذار پرسپولیس اخطار گرفتند و از بازی برگشت محروم شدند، خوشبین ترین هوادار پرسپولیس  هم گمان نمی کرد برای بازی برگشت بیش از بیست هزار نفر به ورزشگاه آزادی بروند. اما پرسپولیس  در بحرانی ترین روزهای خود از امتحانی بزرگ سربلند بیرون آمد. حاج حسین هدایتی خیلی به موقع به میدان آمد و مشخص شد اگر وزارت ورزش لجاجت نمی کرد و همان اول فصل کار را به او سپرده بود، اوضاع پرسپولیس  خیلی بهتر از این بود. هدایتی علاوه بر پرداخت هزینه استخدام برانکو، بلیت های این بازی را خرید تا هواداران تیمش را دور هم جمع کند. جدا از پیشکسوتان پرسپولیس  که متحد شدند و در ورزشگاه آزادی به تشویق تیم خود پرداختند، باید به هواداران پرسپولیس  اشاره کرد که با وجود همه نا ملایمات این فصل، آمدند تا در کنار تیمشان باشند. پرسپولیس  برخلاف النصر که در صدر جدول لیگ عربستان قرار دارد، تیم نهم جدول لیگ ایران است! 
در این فصل غم و غصه بسیاری مهم به هوادارانش منتقل کرد، اما با این حال بالای 100 هزار نفر به ورزشگاه آمدند تا در روزی که پرسپولیس  بازیکنان کلیدی خود را نداشت، در یک بازی خوب و بسیار مهم به برتری برسد. در حقیقت پرسپولیس  به لطف و حمایت عجیب هوادارانش این بازی را به سود خود تمام کرد. 
شایان ذکر است، با این حضور رکورد تماشاگران در لیگ قهرمانان آسیا شکسته شد. پیش از این، بازی پرسپولیس  با الغرافه در سال 2012 با 96 هزار و 200 تماشاگر و بازی استقلال و بوربرام در سال 2013  با 95 ذهزار و 300  تماشاگر پربیننده ترین بازی های لیگ قهرمانان آسیا بود.

به نقل از روزنامه خبر ورزشی

مرتبط با موضوع

گالری عکس

جدول