اخبار فارس من فارس TV فارس پلاس افکار سنجی زندگی

دروغِ جدید صهیونیست‌ها علیه ایران

ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در جدیدترین دروغ پردازی خود مدعی شده که به اسنادی دست یافته که نشان می دهند ایران در فاصله سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰، چیزی در حدود ۱۵۴ میلیون دلار به جنبش حماس کمک مالی کرده است !

جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

پول پاشی عجیب شاه؛ از خرید ماشین برای پادشاه افغان تا ساخت شهر در سنگال!

رژیم پهلوی ید طولایی در بذل و بخشش پول و ثروت ایران به کشورهای خارجی داشت. یک نمونه عجیب آن، ماجرای خرید ماشین برای پادشاه افغانستان و ساخت یک شهر در سنگال بود!

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

تلاش آمریکا و انگلیس برای توجیه تجاوز نظامی با بهانه‌های مضحک

نمایندگان آمریکا و انگلیس در شورای امنیت بامداد سه‌شنبه ادعا کردند که هدف از حملات تجاوزکارانه به عراق، سوریه و یمن حفاظت از آزادی کشتیرانی و نظامیان آمریکایی است.

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۹

فوتبال سیاسی

فوتبال ورزش است؛ برد و باخت دارد؛ اما ملت ایران با غیرت و استقامت و تلاش، مکر دشمن در تقابل و ضدایرانی کردن علم و هنر و ورزش و غیره را به خودشان برمی‌گردانند و البته در این مسیر و با این نیت، ببرند یا ببازند پیروزند. فوتبال سیاسی یعنی همین؛ فوتبال به مثابه مبارزه.

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

‍ همایش جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رأی اولی باینگانی برگزار شد

سرهنگ صفدر سلطانی جانشین سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پاوه در مراسم جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌های باینگان گفت: راه‌حل بسیاری از مشکلات، حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات است.

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

گل به خودی مضحک ژاپن مقابل بحرین

در دیدار ژاپن و بحرین، بازیکن ژاپن یک گل به خودی مضحک به ثمر رساندند.

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

عبور کشتی‌های باری از دریای سرخ 30 درصد کاهش یافت

صندوق بین‌المللی پول روز چهارشنبه از کاهش حدوداً 30 درصدی عبور کشتی‌های باری از دریای سرخ خبر داد.

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

یمن: به هژمونی آمریکا در دریای سرخ پایان می‌دهیم

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در ادامه هشدارهای خود درباره اقدامات تنشزای واشنگتن و لندن در دریای سرخ که در حمایت از اسرائیل صورت می‌گیرد، گفت که «ما، به هژمونی آمریکا، پایان خواهیم داد و برای یک جنگ طولانی مدت آمادگی داریم».

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

3 نکته ادعای دروغ آمریکا درباره حادثه تروریستی کرمان

ادعای دروغین رسانه آمریکایی به نقل از مقام‌های این کشور درباره حادثه کرمان چندین نکته دارد، ازجمله اینکه سابقه نداشته است واشنگتن درباره وقوع حادثه تروریستی مشخصی به ایران هشدار دهد، زیرا دغدغه‌ای نسبت به ایجاد امنیت در ایران یا جلوگیری از بحران و حادثه در کشورمان نداشته است و ندارد.

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

پروژه امنیتی جدید آمریکا علیه ایران

جان کربی، هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا، در واکنش به حمله تروریستی کرمان به صراحت اعلام کرده بود: «هیچ اطلاعات امنیتی نداشتیم که در مراسم سالگرد قاسم سلیمانی، چنین می‌شود.»

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

مناظره| آجرلو: اصلاح طلبان گروگان افکار تاج زاده هستند/ نورانی نژاد: نهاد انتخابات تضعیف شده است

خبرگزاری فارس میزبان مناظره سعید آجرلو مدیر مسئول روزنامه صبح نو و حسین نورانی نژاد قائم مقام حزب اتحاد ملت درباره مشارکت در انتخابات پیش رو بود که در این مناظره طرفین درباره عوامل افزایش و کاهش مشارکت به گفت و گو پرداختند

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

چرا آمریکایی­‌ها درباره «حادثه کرمان» دروغ می‌­گویند؟

دلایل متقنی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای رسانه‌های آمریکایی درباره انفجار تروریستی در کرمان، خلاف واقعیت‌های میدانی است.

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷