کد خبر : 1288875 | 22 آذر 1394 ساعت 15:12 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش میداوودی

سایپا 4 - اس.اهواز 1؛ جلالی در جمع بالانشینها

سایپا با پیروزی پرگل مقابل تیم قعرنشین لیگ به جمع 4 تیم بالانشین لیگ پیوست.

سایپا 4 - اس.اهواز 1؛ جلالی در جمع بالانشینها
به گزارش ورزش سه، سایپا در صورت پیروزی مقابل حریف قعرنشین خود را در جمع بالانشین های جدول قرار خواهد داد.

با گزارش زنده این بازی با ورزش سه همراه باشید.
هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 15:15  ورزشگاه دستگردی
داور: پیام حیدری ـ کمک ها: حمید کنعانی و ایوب غلامزاده

سایپا:
رادکو دوجکویچ، مجید ایوبی، روزبه شاه علیدوست، ابراهیم شکوری، سجاد مشکل پور، جواد نکونام، ابراهیم صادقی، علی زینالی، مهدی ترابی(٧٩ محمد علی نژاد)، میلاد میداوودی(٨٣ ماهان رحمانی)، غلامرضا رضایی(٧٠ وحید محمدزاده) 
سرمربی: مجید جلالی

استقلال اهواز:
پرویز کریمی(٤٦ فرناندو سانتوز)، محمداسماعیل نظری، طالب ریکانی، عادل کلاه کج، شاهین مجیدی، رضا بهمیی(٣٩ حسین ساکی)، حسین بهرامی(٨٤ مهدی اسلامی)، علی هلیچی، مکی شریفی، فرزاد آشوبی، محمد غلامی
سرمربی: علی حنطه

اخطار

دوجکوویچ(87) از سایپا

اخراج

سجاد مشکل پور(٦٧) از سایپا

شرح گل ها:

1 ـ صفر (سایپا): در دقیقه 26 پاس بلند سایپایی ها پشت مدافعان استقلال اهواز به میلاد میداوودی رسید تا پس از استوپ توپ با توپ حرکت کرده و با یک ضربه چیپ دقیق در حالی که با پرویز کریمی تک به تک بود، دروازه اهوازی ها را باز کرد.
سایپا ٢ استقلال اهواز ٠ (سجاد مشکل پور دقیقه ٣١): ضربه خطای نارنجی پوشان را میداوودی با یک ارسال دقیق روی خط محوطه شش قدم استقلالی ها فرستاد و سجاد مشکل پور نیز با یک ضربه سر بی نقص گل دوم سایپا را به ثمر رساند.
3 ـ صفر (سایپا): میداوودی در ادامه بازی درخشان خود این بار جواد نکونام را صاحب موقعیت کرد و کاپیتان سابق تیم ملی در دقیقه 34 سومین گل سایپا را وارد دروازه پرویز کریمی کرد.
سایپا ٤ استقلال اهواز . (علی زینالی دقیقه ٤١): ضربه ایستگاهی نواخته شده توسط میلاد میداووی به مدافعان استقلال برخورد کرد و بیرون از شش قدم به زینالی رسید و در حالی که مدافعان حریف به خیال آفساید ایستاده بودند وی گل چهارم این تیم را به ثمر رساند.
4 ـ 1 (اس. اهواز): محمد غلامی در حالی که با دروازه بان سایپا تک به تک شده بود، دوجکویچ با ارتکاب خطا روی وی مانع از گلزنی شد اما این گل لحظاتی بعد توسط محمد غلامی تبدیل به گل بازی شد.

شرح بازی:

علیرغم جشنواره گلی که سایپایی ها در نیمه اول به راه انداخته بودند در نیمه دوم این اهوازی ها بودند که توانستند تنها گل نیمه را به ثمر برسانند. نیمه اول با حملات سایپایی ها و عملکرد درخشان چند بازیکن این تیم با 4 گل به سود نارنجی پوشان به پایان رسید. میلاد میداوودی و جواد نکونام در این بازی مدافعان حریف را به شدت آزار دادند و غلامرضا رضایی نیز با دوندگی بی امان خود راه را برای گلزنی خودش طی کرد. در نیمه دوم سایپا که از پیروزی در این بازی خیال راحتی داشت، عقب نشست و سعی کرد با حملات جسته و گریخته دروازه اهوازی ها را تهدید کند اما برعکس اهوازی ها به جلو آمده بودند و در نهایت نیز توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند. در مجموع می توان گفت بازی پایاپایی را شاهد بودیم و اگر نیمه اول توفانی سایپا نبود، شاید این بازی با تساوی به پایان می رسید. هر چند که نارنجی پوشان نیمی از نیمه دوم را 10 نفره بازی کردند.

1080459

بهترین بازیکن:
میلاد میداوودی و جواد نکونام دو بازیکن باتجربه سایپایی ها در این بازی نهایت هنر خود را به کار گرفتند تا باعث پیروزی پرگل تیمشان باشند. 2 پاس گل و یک گل حاصل عملکرد میداوودی بود ضمن اینکه او در گل چهارم سایپا نیز تاثیر داشت و یک پاس گل و یک گل نیز عملکرد جواد نکونام در این بازی بود. به علاوه ضربه ایستگاهی دیدنی پایان بازی او که با واکنش دروازه بان حریف به کرنر نرفت.

اتفاق ویژه:
ویژه ترین اتفاق این بازی را می توان در انجام چهارصدمین کاپیتان سایپا دانست. وی با حضوری 15 ساله رکوردی جاودانه را از خود به جا گذاشت.


لحظات حساس:

دقیقه ٣ - شاهین مجیدی اولین را در این بازی به وجود آورد اما ضربه وی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ٩ - علی زینالی درون محوطه اهوازی ها صاحب توپ شد اما ضربه او را کریمی مهار کرد.
دقیقه ١٧ - عادل کلاه کج ضربه ایستگاهی تیمش اهوازی ها را به سمت دروازه سایپا فرستاد اما این توپ با اختلاف کنی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.
دقیقه ٢٠ - سانتر خوب صادقی را رضایی با یک ضربه سر بی نقص به سمت دروازه کریمی زد اما این توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.
دقیقه ٢١ - روی پاس رضایی این بار میداوودی می توانست گلزنی کند اما توپ وی به هدف ننشست.
دقیقه ٤٩ - ضربه رو پا و محکم اهوازی ها با اختلاف کمی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.
دقیقه ٥٩ - ضربه سربع میداوودی با اختلاف کنی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
دقیقه ٦٣ - سانتر سایپایی ها با ضربه سر میداوودی بازهم دروازه اهوازی ها را تهدید کرد اما این توپ را سانتوز مهار کرد.
دقیقه ٦٦ - ضربه محکم غلامرضا رضایی را بازهم سانتوز مهار کرد تا اختلاف گل بیشتر نشود.
دقیقه ٩٠ - ضربه ایستگاهی به صورت فوق العاده ای توسط جواد نکونام نواخته شد اما این توپ توسط دروازه بان اهوازی ها به زیبایی به کرنر رفت.

1080460

در حاشیه:

* قبل از آغاز بازی از ابراهیم صادقی هافبک سابقه دار سایپا تقدیر خواهد شد.
* وحید هاشمیان برای دیدن این بازی در ورزشگاه حاضر شد.
* دن گاسپار، اوسیانو کروز مربیان تیم ملی امروز از این بازی دیدن می کنند.
* در ابتدای بازی و حین ورود بازیکنان دو تیم به زمین بازیکنان دو تیم کنار هم ایستاده و تونلی را تشکیل دادند و با دست زدن ابراهیم صادقی را به سمت زمین هدایت کردند.
* برای اولین بار ورزشگاه دستگردی مجهز به تونلی برای ورود بازیکنان از رختکن به زمین شد.
* در یک اتفاق عجیب تیم فوتبال استقلال اهواز در مسابقه امروز که از پزشک سودی نمی‌برد. آنها در این بازی از پزشک ورزشگاه دستگردی استفاده کردند.

دیدگاه‌ها