اخبار فارس من فارس TV فارس پلاس افکار سنجی زندگی

شهادت از دید حاج قاسم به روایت دخترش

نرجس سلیمانی ضمن تسلیت شهادت سیدرضی موسوی، شهادت از دید حاج قاسم را روایت کرد.

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

مشارکت گسترده مردم برای ایجاد تحول

انتخابات مجالس چهارم، پنجم، هفتم، هشتم و نهم با حضور مناسب مردم برگزار شد و قوانین خوب تصویب‌شده در این مجالس، منجر به شرایط مناسبی برای مردم شد. در واقع هر چه مشارکت گسترده‌تر، دقیق‌تر و با پویایی بیشتری همراه باشد، نتایج آن به سود خود مردم است و بهره اصلی را خود ملت می‌برد؛ آن هم نه برای فقط ۴ سال؛ برای ده‌ها سال.

دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

قالیباف: اولویت اداره امور شهری با محوریت محله‌ها است

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای شورایاری‌های مناطق تهران با بیان اینکه نباید در سطح ملی تصمیمی بگیریم و کارهایی را انجام دهیم که استانداری‌ها یا حتی شورایاری ها امکان انجام آن را دارند گفت: اولویت اداره امور شهری با محوریت محله‌ها است.<br/>

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

پرستاری؛ تلفیق مهارت، عشق و دانش

رئیس هیات مدیره و عضو نظام پرستاری قائمشهر، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی پرستاری را تلفیقی از مهارت، عشق و دانش توصیف کرد و گفت: کاهش درد بیمار و‌ نجات جان یک بیمار لذ‌ت‌بخش‌ترین لحظه پرستاران است

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

5 گام عملی برای تبدیل بغض میلیونی به کاری مؤثر برای «غزه»

اینکه وسط آن قیامت هول و هراس، از چشم های مظلومین کوچک و بزرگ غزه،امید و مقاومت شُره کرده در همان حالی که روی آوارهای خانه موشک خورده شان ایستاده اند، بر کسی پوشیده نیست.اما اینکه ما کجای این ماجرای واقعی هستیم مهم و اثر گذار است.

پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱

رئیس سازمان سینمایی: در هر کشوری با رفتار غیرقانونی برخورد می‌شود

رئیس سازمان سینمایی با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر، به پرسش‌هایی در خصوص عملکرد سازمان سینمایی پاسخ داد.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

پورمحمدی: نباید بگو مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند

رئیس شورای وحدت اصولگرایان، گفت: نباید بگو مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند، باید دقت لازم برای بیان عقیده در نظر گرفته شود.

شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

جایگزینی برای معلم!

اگر نگاه ما به آموزش، صرفا انتقال اطلاعات به دانش ­آموزان باشد، معلم از جنس هوش مصنوعی بدون محدودیت، با کیفیت بیشتر و هزینه کمتر کار آموزش را انجام می دهد. اما اگر به دنبال والاترین شان معلمی یعنی انسان سازی و رابطه استاد و شاگردی هستیم، معلمی جایگاه ویژه خود را دارد. مهدی شریعت ­زاده

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

جذب نخبگان حوزه علمیه‌ها در دستگاه قضا

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از جذب نخبگان حوزه علمیه‌ها در دستگاه قضا خبر داد.<br/>

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

تجربیاتی ریز، اما کار راه انداز از پیاده روی خانوادگی اربعین

این سوال برای خیلی‌ها مطرح است که آیا سفر اربعین سخت است؟ قطعا.می ارزد؟ حتما.اما رعایت تدابیری برخاسته از تجربه،به لطف خداوند موثر و راهگشاست.دانستن تجربه‌های چند ساله پیاده‌روی خانوادگی اربعین،شاید برایتان کار راه انداز باشد.

پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

پیشنهاد تبادل حق حاکمیت اوکراین با عضویت در ناتو!

عضویت اوکراین در ناتو، همچنان به عنوان موضوع حساس متحدان غربی این کشور باقی مانده و بسیاری از کشورهای عضو ناتو، همچون فرانسه، آمریکا و آلمان نگران عواقب عضویت اوکراین در ناتو و تشدید تنش‌های کنونی هستند.

جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲

خبرنگاران در ارتباط با مردم مشکلات را به مسؤولان منتقل کنند

فرماندار شهرستان نور گفت: از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم و معتقدیم خبرنگار با رعایت همه جوانب و به واسطه ارتباط با مردم و نگاه خود مسائل و مشکلات را منتقل می‌کند اما ورود اغراض شخصی به موضوع پذیرفتنی نیست.

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴