:: یادداشت ها

آقای طاهری مسئول کیست؟

- نظرات : بدون نظر - بازدید [ 162 ] - چهارشنبه, 1 شهریور 1396
آقای طاهری مسئول کیست؟

آقای طاهری مسئول کیست؟     دو کلمه تغییر و تحول همواره بجای هم استفاده می شوند. تغییر یک اقدام کوتاه و یا حداکثر میان مدت است اما تحول بی شک پروسه ا...

آقای طاهری مسئول کیست؟

 

 

دو کلمه تغییر و تحول همواره بجای هم استفاده می شوند. تغییر یک اقدام کوتاه و یا حداکثر میان مدت است اما تحول بی شک پروسه ای حداقل میان مدت و به معنی درستش بلند مدت است !

تیم پرسپولیس صدرنشین فعلی لیگ و قهرمان دوره پیشین و نایب قهرمان دو دوره پیش است. این تیم علی رغم اختلافاتی که سرمربی تیم ملی با این تیم دارد پایه تیم ملی ایرانی است که به جام جهانی رفته است. پرسپولیس تیمی است که  در نیمه نهائی غرب آسیا در لیگ قهرمانان آسیا است اما این تیم فحش می خورد و توهین می شنود که چرا از 12 امتیاز ممکن 4 بازی 10 امتیاز یعنی نزدیک به  84% امتیازات را کسب کرده است. در 4 بازی 8 گل زده معدل دو گل و دو گل خورده یعنی در هر بازی معدل گل خورده 0.5 را دارد. آیا این تیم مستحق فحاشی آن هم به رهبری چند به اصطلاح مامور و معذور است؟ از آقای طاهری می پرسیم مدیران اطرافتان تا به کی قرار است این گونه ضعف در ارتباط داشته باشند؟ مدیر اقتصادی باشگاه همان کسی که هیچ توضیحی در مورد گولچ و دو اوکراینی ندارد و به مردم ایراد می گیرد که چرا تنها 1 میلیارد تومان به باشگاه وام بی بازگشت داده اند؟ مدیر روابط عمومی که سال گذشته خنثی بود و بارها شاهد بودیم که لیدرهای تحت نظارت ایشان اجازه یافتند به بازیکنان تیم توهین کنند باز هم سکوت کرده است.

آقای طاهری در مورد رفتارهای سکونشینان چه کسی مسئول است؟

آقای طاهری فحاشی به تیم را چه کسی رهبری می کند؟

 آقای طاهری این بساط لیدرهای تحمیلی کی تمام می شود؟

 بار دیگر می گوئیم که مدیریت روابط عمومی این باشگاه مقصر اصلی این عدم آرامش برای تیمی است که عازم بازیهای آسیائی است. کار مدیر روابط عمومی این نیست که روی نیمکت بنشیند و موقع گل زدن و یا تعویض با بازیکنان ماچ و بوسه کند؟

 چه کسانی مسئول ضربه روحی زدن به مهدی طارمی هستند که امید اول گل زنی و بی شک می تواند از کاندیداهای مرد سال آسیا باشد در شب گذشته بودند؟

آقای طاهری! مدیریت یک کار جمعی است و یک سازمان نیاز به یک هرم مدیریتی صحیح دارد و مدیران میانه از ارکان اصلی و شالوده تحول است.

پرسپولیس تغییر کرده است اما تحول نیاز به زمان و تجربه و دانش و درایتی دارد که در نزد مدیران میانه باشگاه پرسپولیس نظیر مدیریت اقتصادی و روابط عمومی هیچ نشانه ای از آن دیده نمی شود.

مرتبط با موضوع

تبلیغات
test

نظرسنجی

آیا ایران می تواند شگفتی ساز جام جهانی 2018 روسیه شود؟

گالری عکس

جدول