کد خبر : 1632388 | 03 شهریور 1398 ساعت 13:10 | 57.5K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین نیمار از کریستال پالاس می‌آید

روزنامه میرر می‌گوید پاری سن ژرمن قصد دارد ویلفرید زاها، ستاره کریستال پالاس را با پیشنهادی 100 میلیون پوندی به عنوان جانشین نیمار راهی پاریس کند.

جانشین نیمار از کریستال پالاس می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد هیأتی از باشگاه پاری سن ژرمن این هفته به لندن سفر کرده و قصد دارد برای جذب ویلفرید زاها، ستاره کریستال پالاس با مدیران این باشگاه مذاکره کند. این در حالی است که جنگ بین بارسلونا و رئال مادرید بر سر جذب نیمار، ستاره برزیلی PSG به شدت در جریان است و پاریسی‌ها می‌خواهند در صورت از دست دادن نیمار، جایگزین او را در اختیار داشته باشند و زاها را به عنوان جانشین او انتخاب کرده‌اند.

 

1429168

 

میرر می‌گوید اگر درخواست 200 میلیون پوندی PSG برای نیمار از سوی یکی از دو غول اسپانیایی پاسخ داده شود یا در نهایت PSG به شکل دیگری راضی شود، نیمار راهی اسپانیا شده و زاها به عنوان جانشین او راهی پاریس خواهد شد. البته اگر کریستال پالاس درباره او با PSG به توافق برسد.

 

پاریس می‌داند که نیمار در واقع بدون جانشین خواهد بود ولی میرر به نقل از منابع خود می‌گوید ستاره 26ساله ساحل عاجی پالاس بازیکنی است که مدیران پاری سن ژرمن معتقدند با توانایی بالا و سبک بازی‌اش، هواداران این تیم پاریسی را شیفته خود خواهد کرد.

 

1429169

 

به همین دلیل است که PSG تیمی مذاکره  کننده را راهی لندن کرده تا با کریستال پالاس مذاکره کرده و ترتیب انتقال او را بدهند. پالاس در طول تابستان به دو باشگاه اورتون و آرسنال که خواهان جذب زاها بودند اعلام کرد که قیمت او کمتر از 100 میلیون پوند نخواهد بود. پس PSG باید دست کم این مبلغ را برای جذب ستاره ساحل عاجی پرداخت کند.

 

 

دیدگاه‌ها