خبرگزاری کار ایران

اصغر حاجیلو:

تعریف درستی از کمیته فنی نداریم / بحث بازگشت جپاروف مطرح نیست

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۷۸۵

سرپرست تیم استقلال در مورد شرایط این روزهای استقلال به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو در مصاحبه با رادیو تهران مورد وضعیت زمین تمرین استقلال و اینکه آیا این باشگاه قرارداد خود را با صنایع دفاع تمدید می‌کند، اظهار داشت: تا 15 ماه جاری با این مجموعه قرارداد داریم اما چند گزینه دیگر را دنبال می‌کنیم. زمین دانشگاه صنعت، زمین نفت و زمین پژوهشگاه مدنظر است. این مجموعه‌ها به دلیل داشتن معارض نمی‌توانند قرارداد یک ساله ببندند به همین خاطر از ما می‌خواهند قراردادهایی به صورت 20 روز، 20 روز بسته شود. در این مدت مباشری معاون باشگاه درگیر این موضوع بوده و به دنبال این است که زمین تمرین را مشخص کند. ما در صنایع دفاع تمامی امکانات لازم را در اختیار داریم و آنجا شرایط خوبی داشت.

وی در مورد اینکه چرا استقلال و پرسپولیس نباید یک مجموعه تمرینی مناسب و در شأن نام این دو باشگاه داشته باشند عنوان کرد: متأسفانه این وضعیت از سال‌ها قبل وجود دارد البته باشگاه پرسپولیس مجموعه شهید کاظمی را در اختیار دارد که به مراتب بهتر از مجموعه ورزشی امام رضا (ع) است چمن مصنوعی این مجموعه خراب شده و با شهرداری رایزنی شده که چمنی آماده شود که حداقل تیم‌های پایه بتوانند از آن استفاده کنند. سالهاست این شرایط وجود دارد و باشگاه استقلال و پرسپولیس از داشتن ورزشگاه اختصاصی مثل زمینی که در اختیار ماشین‌سازی است محروم هستیم. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد عدم حضور وینفرد شفر در جلسه کمیته فنی عنوان کرد: شفر و کمیته فنی رابطه خوبی دارد خوشبختانه چند بازیکن قدیمی و باسابقه استقلال در کمیته فنی جمع شدند تا در مورد مسائل مختلف به اجماع برسند. این امر می‌تواند روی کار تیم تأثیر مثبت بگذارد. نصرالله عبداللهی هم به عنوان سخنگوی این کمیته انتخاب شده است، دلیل این انتخاب رابطه خوبی است که این دو نفر با یکدیگر دارند. نظرات کمیته فنی به شفر اعلام می‌شود و او نکایت که مثبت است را می‌پذیرد. 

وی افزود: سالهای سال است که در فوتبال ما چه مربیان داخلی و چه مربیان خارجی بحث کمیته فنی را نپذیرفتند، متأسفانه این اتاق فکر در فوتبال ما جا نیفتاده است و از گذشته زمان حضور مربیانی مثل منصور پورحیدری، ناصر حجازی، پرویز مظلومی و نصرالله عبداللهی این مسائل وجود داشته است. کمیته فنی در همه جای دنیا وجود دارد مثلاً چند سال قبل علی پروین کمیته فنی را کشک نامید و این نشان می‌دهد که ما نگاهمان به مشاور به عنوان کشک است و این مسأله در فوتبال ایران جا نیفتاده است. وقتی اسم کمیته فنی می‌آید فکر می‌کنیم مجموعه‌ای است که قصد دارد در کار مربی دخالت کند و این مسأله بد برایمان تعریف شده است.

حاجیلو تأکید کرد: الان در کمیته فنی 5، 6 پیشکسوت خوب استقلال حضور دارند که می‌خواهند نکات مثبتی که مدنظرشان است و به تیم می‌تواند کمک کند به کادر فنی انتقال دهد. این کمیته فنی نظرش را می‌دهد و دیگر این تصمیم با سرمربی است که از این مسائل استفاده کند یا نه. کار فتحی برای تشکیل این کمیته درست بود اما متأسفانه تعریف خوبی از ابتدا تا به امروز در این مورد نبوده است. این اعتقاد شخصی من است و به عنوان سرپرست استقلال این حرف را نمی‌زنم. در کل افرادی که بسیار پاک و سالم هستند در کمیته فنی حضور یافتند و از طریق عبداللهی که رابطه بهتری با شفر دارند حرف خود را به اطلاع کادر فنی می‌رسانند.

وی در مورد اینکه آیا قرار شده بازیکنان ملی‌پوش استقلال دیگر در تمرینات ریکاوری تیم ملی حضور پیدا نکنند، اظهار داشت: در این مورد اطلاع ندارم طبق قانون فیفا و AFC بازیکنان باید 72 ساعت یا 48 ساعت قبل از هر بازی در اختیار باشگاه‌ها باشد اما هیچ وقت این اتفاق در فوتبال ایران درست انجام نشده است، سرمربی تیم ملی هر جور دلش بخواهد اردو می‌گذارد و به هر نحوی که تمایل داشته باشد مسابقات جابه‌جا و تعطیل می‌شود. سرمربی هر کاری دلش بخواهد می‌کند.  شما نگاه کنید ما چند بازیکن در تیم ملی داریم و در یک اردو 6 بازیکن به تیم امید دادیم البته در اردوی قبلی تیم امید تنها 3 بازیکن داشتیم. در هر برهه‌ای که این تعطیلی‌ها به وجود می‌آید 10، 11 بازیکن ما به اردوهای تیم ملی می‌روند و مربی در این شرایط چه کاری می‌تواند انجام دهد و چطور باید تفکرات خود را پیاده کند. ما هنوز بازیکنان زخمی زیادی داریم، پای روزبه هنوز خوب نشده است و او سخت در حال تمرین و تلاش است. وقتی این خسارت‌ها به باشگاه وارد می‌شود مطمئنا یک مربی حرفه‌ای مثل شفر اعتراض خودش را نسبت به عملکرد سرمربی تیم ملی ایران دارد.

حاجیلو در رابطه با بحث بازگشت سرور جباروف و اینکه آیا او گفته در صورت پرداخت طلبش به ایران باز می‌گردد، عنوان کرد: هر روز مباحثی در مورد جباروف، نورافکن و تیام مطرح می‌شود که صحت ندارد بدون شک شفر و فتحی برای نیم‌فصل برنامه‌هایی دارند اما اینکه بحث این عزیزان مطرح بوده یا نه باید بگویم خیر بحثی مطرح نشده است. مطالبی که در این روزها در مورد این عزیزان مطرح می‌شود صحت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز